Kanske allt egentligen

Jag har de sötaste systrarna, dock växer vi upp fort.

Idag är ingen bra dag, den började med att jag fick säga hejdå till min prins som ska på roadtrip genom Svea rike med sin egen och de andra handelsklasserna hela veckan. Stockholm en dag, Göteborg nästa. Så nu ses vi inte på flera dagar, vilket egentligen inte är ohanterligt men när man är van att krypa ned i en varm famn varje kväll och somna gott blir ensamt då man inte får göra det. Åh nej nog om det nu innan jag får en ensamhetsattack, tur att Fanny kommer hit ikväll och käkar middag med mig innan vi tar tag i en redovisning vi har på torsdag. Den handlar om arbetsrätt och lagar, kan du något om "Facklig förtroendemans ställning på arbetsplats" så är det bara att slå en signal. Auf wiedersehen
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: