Älskade stad

Jag kommer aldrig att komma över min kärlek för Umeå, om jag har någon hemstad så är det definitivt denna. Idag har vi utforskat universitetet och gått på olika föreläsningar, och det var så värt det. Har hittat ett par intressanta och inte allt för långa program jag är intresserad av, och vissa av dem finns i min framtida stad; Sundsvall. Nu kan jag både Umeå och Skellefteå, så nu ska jag börja beta av städerna åt söder haha. Nu myser jag i min filt och ska förmodligen äta upp mina chips. Önskar att jag hade lite motivation att inte göra det dock. 
 

Kommentarer:

1 Matilda Olofsson:

skriven

Men detsamma tjejen! Jag vet inte hur det kommer bli än, men jag hoppas på att få kunna sälja den. Men det kommer jag i sådana fall skriva ut på bloggen!:) Ha det så bra!

Kommentera här: